Aston Martin děkuje fanouškům vozidlem šitým na míru

Současný fenomén sociálních sítí se dotkl i automobilové výroby. Počet fanoušků oficiální stránky Aston Martinu na Facebooku před časem dosáhl jednoho milionu. Britský producent sportovních vozidel proto obdivovatele značky pobídl k tomu, aby vybrali model, který bude podroben úpravám podle jejich vkusu. Vznikl tak model 1M.
Model 1M (1 milion) vznikl na základě kupé DB9 a výbava i exteriér jsou dílem samotných fanoušků. Interiér zatím automobilka nepředstavila, ale vůz vypadá zajímavě i zvenčí. Ať už se jedná o atypickou modrou barvu či bílou vinylovou texturu připomínající letadla. Je pravda, že se nemusí líbit každému, našly se i negativní reakce. Ale co člověk, to názor.
Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.
DB9 1M byl představen přímo v továrně v Gaydonu. Zatím není jasné, co s ním bude dál. Možná se objeví na nějakých výstavách a následně skončí ve firemních sbírkách. V tuto chvíli nejnepravděpodobnější je jeho prodej v aukci, vždyť vznikl pouze v jediném exempláři! Ale Aston Martin by mohl nabídnout svým klientům podobnou limitovanou edici, pokud o ni budou mít zájem.
Skoro stoletá automobilka není jedinou, která přichystala pro své fanoušky speciální auto. Něco podobného převedl Nissan s unikátním 370Z a také Porsche, které představilo při pokoření milionové hranice jednu „devětsetjedenáctku“ a když padly miliony dva, objevil se jedinečný Cayman.
Mimochodem, aktuálně přesáhl počet fanoušků oficiálního facebookového profilu Astonu již 1,7 milionu, takže mu do této mety moc nechybí.