Aliance Renault-Nissan spoléhají, že Lada zůstane jedničkou v Rusku

Aliance Renault-Nissan spoléhá, že automobilka AvtoVAZ, která vyrábí vozy Lada, zůstane oblíbenou i nadále. Renault-Nissan má svůj podíl v ruské společnosti, poskytuje ji motory, platformy apod. Uvidíme, zda se Lada v Rusku udrží na předních pozicích nejprodávanějších vozů.
Po splnění tohoto cíle se vozy Lada začnou více vyvážet do okolních zemí. Další prioritou bude tedy ta, že se Lada stane nejvýznamnější ruskou značkou na trzích okolo Ruska. Ghosn si nemyslí, že by značka Lada přímo konkurovala třeba Dacii, která do aliance také patří. Jedním z míst, kde automobilky mohou růst, jsou rozvojové trhy. Ze států to podle Ghosna je například Malajsie nebo Vietnam. Na rozvojových trzích je podle Ghosna velká skupina zákazníků, kterou by výrobci měli oslovit. Jedná se o lidi, kteří by si chtěli koupit automobil, ale nemohou si ho dovolit.
Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.
Automobilky mají nyní dva hlavní cíle – udržitelnost a právě poskytnutí automobilu všem jedincům na světě. „Je jedno, jestli je chudý, nebo bohatý, prostý, nebo znalý,“ dodal Ghosn k tomuto tématu. Šéf Renaultu si myslí, že by automobilky měly lidem z rozvojových trhů nabídnout ne auto, které je velice staré a ojeté, ale auto, které je moderní a jednoduché. Aliance chce do segmentu levných aut pro rozvojové trhy zamířit automobilem, který se bude prodávat za zhruba 3.000 amerických dolarů (v přepočtu 58.000 korun).
Takový vůz bude nabízen pod značkou Datsun. Šéf Nissan ví, že se takové vozidlo nebude moci vyrábět třeba v Japonsku, ale přímo v místech, kde se bude prodávat.